top of page

📦 Kjøpsbetingelser

Levering

Varene sendes med Posten Norge. Leveringstiden er normalt mellom 3 og 10 virkedager. Vi gjør vårt beste for å sende din bestilling så raskt som mulig. Oppgitt leveringstid er veiledende og kan variere basert på leveringsadresse og eksterne forhold. Vi takker for din forståelse og for at du handler hos oss.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett i henhold til angrerettloven. For at angreretten skal gjelde, må varen returneres i vesentlig samme stand og mengde som da du mottok den.

Unntak fra angreretten:
Produkter som er forseglet av hygieniske årsaker (som personlig pleie-produkter) kan ikke returneres hvis forseglingen er brutt.

Slik bruker du angreretten:

  • Meld fra til oss innen 14 dager etter at du mottok varen.

  • Vi anbefaler å bruke kontaktskjemaet på nettsiden, sende e-post eller brev.

  • Angrefristen er overholdt hvis meldingen er sendt før fristen utløper.

  • Kjøper må selv dokumentere at melding er gitt.

Viktig å vite:

  • Ved kjøp av flere varer med separate leveranser, gjelder fristen fra siste leveranse.

  • Hvis angrerettinformasjon og angreskjema ikke er gitt, utvides fristen til 12 måneder.

  • Varen må returneres senest 14 dager etter at angreretten er meldt.

  • Kjøper dekker returfrakt, med mindre annet er avtalt.

Selger tilbakebetaler kjøpesummen innen 14 dager etter at angreretten er gjort gjeldende, men kan holde tilbake beløpet til varen er mottatt eller til kjøper dokumenterer at varen er returnert.

Reklamasjon / Skader ved levering

Dersom varen er skadet under transport, vennligst:

  1. Ta bilde av emballasjen før åpning, særlig hvis det er synlige skader.

  2. Rapporter skaden skriftlig samme dag eller senest innen 3 dager.

  3. Ved skjulte skader, meld fra innen 7 dager etter mottak.

  4. Legg ved bilder og en beskrivelse av skaden.

Kunden må inspisere varen innen rimelig tid og varsle oss om eventuelle feil så snart som mulig. Kontakt vår kundeservice for videre oppfølging. Vi behandler hver reklamasjon individuelt og svarer så raskt vi kan.

Konfliktløsning

Klager skal rettes til oss innen rimelig tid. Dersom partene ikke kommer til enighet, kan kjøper ta kontakt med Forbrukertilsynet på telefon 23 400 600 eller via www.forbrukertilsynet.no.

For kunder i EU kan tvister også meldes via Europa-Kommisjonens klageportal:
http://ec.europa.eu/odr

KONTAKT OSS

Beauty Kraft

pngegg-2_edited.png

Åpningstider
man - fre 9:00 - 17:00
lør-søn etter avtale

post@beautykraft.no

Org.nr: 930 716 243MVA

9545 7173

pngegg-4.png

Rådmann Halmrasts vei 4
1337 Sandvika
Norge

følg oss på våre sosiale medier

©2023 av Beauty Kraft

  • Instagram
  • Facebook
bottom of page